اگر می خواهید تا موزیک هایتان همواره بر روی گوشی موبایل با خود به همراه داشته باشید، ویدئوهای 4K (و حتی 8K) با گوشی خود ثبت کنید یا فیلم ها و سریال های روز را به محض انتشار با گوشی خود دانلود کنید، استفاده از حافظه های جانبی برایتان اجتناب ناپذیر خواهد بود! خوشبختانه حتی امروزه هم گوشی های اندرویدی زیادی هستند که از قابلیت ارتقای حافظه پشتیبانی می کنند و مدل هایی از گوشی های پرچم دار گرفته تا مدل های اقتصادی و پایین رده برای این منظور در بازار موجود هستند. در این مقاله برخی از این گوشی ها را به شما معرفی می کنیم. تمامی این مدل ها به درگاه کارت حافظه جانبی microSD مجهز هستند. برای مشاهده سایر مدل ها به مقاله «بهترین گوشی های اندرویدی با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی در سال 2021 (بخش دوم)» بر روی سایت ما مراجعه کنید.

گوشی Samsung Galaxy Note 20 Ultra 128GB – بهترین انتخاب در مجموع!

گوشی Samsung Galaxy Note 20 Ultra 128GB – بهترین انتخاب در مجموع!

درگاه کارت حافظه microSD دیگر در گوشی های پرچم دار جدید سامسونگ جایی ندارد، اما این اسلات همچنان بر روی گوشی رده بالای Note 20 Ultra دیده می شود. با وجود اینکه این گوشی دارای حافظه داخلی زیادی است (از 128 گیگابایت تا 512 گیگابایت)، اما اگر این میزان حافظه برایتان کافی نبود می توانید با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه ذخیره سازی گوشی خود را تا یک ترابایت ارتقا دهید! سایر ویژگی های این گوشی را صفحه نمایش 6.9 اینچی با نرخ 120 هرتز، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، زوم تله فوتوی 50 برابری و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهند.

گوشی Samsung Galaxy S20 FE 128GB – قیمت ایده آل

گوشی Samsung Galaxy S20 FE 128GB – قیمت ایده آل

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک گوشی میان رده خوش ساخت با قیمت مناسب هستند. این گوشی به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز است که چندان هم کوچک نیست! اما به لطف قاب های فوق العاده نازک، این گوشی سامسونگ دارای ابعاد جمع و جوری است و استانداردهای یک گوشی بالارده در این زمینه را داراست. گوشی گلکسی S20 FE تمام ویژگی های دیگر گوشی Note 20 Ultra (از جمله باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و زوم تله فوتوی 50 برابری) را دارد.

گوشی Sony Xperia 1 II 256GB – لذت تماشای ویدئو با بالاترین کیفیت!

گوشی Sony Xperia 1 II 256GB – لذت تماشای ویدئو با بالاترین کیفیت!

گوشی Xperia 1 II یک دستگاه فوق العاده برای علاقه مندان ویدئو و عکس است! این گوشی علاوه بر اینکه قادر به فیلمبرداری با کیفیت عالی 4K و نرخ 60 فریم در ثانیه است، به یک صفحه نمایش 4K نیز مجهز شده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ویدئوهای خود را با رزولوشن واقعی و طبیعی UHD تماشا کنید. همچنین نسبت تصویر 21:9 صفحه نمایش این گوشی برای تماشای فیلم بسیار مناسب است. گوشی Xperia 1 II با اپلیکیشن Cinema Pro سونی نیز سازگار است که امکانات متعددی برای کنترل دلخواه ویدئوی در حال پخش مانند فوکوس، تغییر فریم ریت و تنظیم رزولوشن را به شما می دهد. شما می توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی microSD حافظه ذخیره سازی گوشی خود را به منظور ذخیره فیلم ها و ویدئوهای بیشتر ارتقا دهید.

گوشی Motorola Edge 256GB – پشتیبانی از 5G

گوشی Motorola Edge 256GB – پشتیبانی از 5G

گوشی Motorola Edge یک پرچم دار خوش قیمت است که از ویژگی هایی مانند صفحه نمایش با کیفیت 90 هرتزی و طول عمر عالی باتری بهره می برد. در کنار قیمت مناسب باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گوشی از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند و به جک هدفون، درگاه کارت حافظه جانبی، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و سخت افزار قدرتمند مجهز است. البته دوربین های Motorola Edge به اندازه دیگر گوشی های پرچم دار اندرویدی قدرتمند نیست؛ اما در مجموع می توان این گوشی را یکی از بهترین انتخاب ها برای شما دانست.

گوشی Moto G Power 64GB (2020) – بهترین گوشی اقتصادی

گوشی Moto G Power 64GB (2020) – بهترین گوشی اقتصادی

با وجود اینکه مدل جدیدتر این گوشی عرضه شده، اما همچنان می توان مدل 2020 گوشی Moto G را یک گوشی درخشان و کارآمد (متناسب با قیمتی که دارد) دانست. این گوشی دارای باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی است و به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. البته نگران نباشید! چرا که می توانید حافظه ذخیره سازی این گوشی را با استفاده از کارت حافظه جانبی ارتقا دهید. ضمن اینکه این گوشی با اپلیکیشن های اندرویدی کاربردی موتورولا سازگار است. از جمله این اپلیکیشن ها می توان به Moto Actions اشاره کرد که به سریع ترین شکل ممکن دوربین و فلش گوشی را فعال می کند. در ادامه با بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

چنانچه قصد خرید انواع گوشی اندرویدی موجود در بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral